Fiskalna Kasa Ei Compact

Elektronska registar kasa sa fiskalnom memorijom pogodna za korišćenje u prodavnicama, restoranima, kioscima, prodajnim prostorima na otvorenom itd.

Kategorija:

COMPACT je elektronska registar kasa sa fiskalnom memorijom pogodna za korišćenje u prodavnicama, restoranima, kioscima, prodajnim prostorima na otvorenom, prodaju sa dostavom na kućnu adresu i druga prodajna mesta. Štampa 5000 linija sa punim baterijama, bez mrežnog napajanja.

  • Do 3000 artikala
  • 10 odeljenja
  • 16 operatera
  • 9 poreskih stopa
  • Mešovita plaćanja
  • Logo preduzeća koji se može programirati
  • Režim kalkulator
  • Režim „on-line“ i „fiskalni štampač“
  • Unos podataka o artiklima preko tastature kase i PC-a
  • Štampa 5000 linija računa sa punim baterijama.
  • Radna temperatura: od -20°C do + 40°C

Izveštaji

  • Po artiklima, odeljenjima, grupama proizvoda i operaterima
  • Dnevni izveštaj sa i bez nuliranja
  • Periodični izveštaj: po datumima ili periodima

Štampač

  • Termalna tehnologija
  • 5 linija u sekundi
  • 18 karaktera po liniji
  • Širina papira 55 mm (35 mm za račun i 20 mm za kontrolnu traku)

Tastatura

  • 23 tastera

Priključci

Jedan RS 232 interfejs za:

  • PC
  • Bar kod čitač
  • Elektronsku vagu

Displeji

  • Operater : numerički LCD, 10 karaktera
  • Kupac : numerički LCD, 10 karaktera

Zaključavanje

  • 3 nivoa pristupa
  • lični pristupni kod operatera

Napajanje

  • Napajanje preko mrežnog ispravljača 220V / 7,5V; 500 mA
  • Baterijsko napajanje 4 x 1,2 V / 1,3 Ah
  • Automatsko punjenje baterija

Dimenzije: 172 x 165 x 67 mm

Težina: 610 g

Fiskalne kase, Prateća oprema

Prodaja Fiskalnih uredjaja i ostale prateće opreme na odloženo plaćanje do tri mesečne rate ili zamenom na akciji „staro za novo“. Nudimo širok izbor novih fiskalnih kasa i fiskalnih printera, fioka za novac, termo papira i kompletne opreme za trgovinske radnje, male i velike super-markete, komisione, brze hrane…

Fiskalnu kasu možete kupiti i pouzećem. Ne morate dolaziti u Kruševac. Dovoljno je da nam na mail pošaljete sledeća dokumenta:

  • Rešenje iz „Agencije za privredne registre“ – kopija
  • Potvrda o izvršenoj registraciji (PIB) – kopija
  • Potvrda o izvršenom evidentiranju za PDV (ako je korisnik u sistemu PDV-a) – kopija
  • Kopija važeće lične karte ovlašćenog lica (ako je lična karta sa čipom obavezno je isčitati)
  • Kontakt telefon

Nakon dobijanja potrebnih dokumenata, naša služba će pripremiti sva potrebna dokumenta i predračun i poslati Vam nazad na vaš mail, a vaše je da ih odštampate u dva ista primerka, potpišete i overite i pošaljete ugovore nazad poštom.

Proces fiskalizacije (ako su sva dokumenta uredu i overena) traje od dva do tri dana, zavisi od poreske uprave. Kada se kasa fiskalizuje, dobiće te je na adresu koju ste naznačili.

Povezani proizvodi