Fiskalna Kasa Geneko Mini

Geneko Mini ima mogućnost programiranja artikala na računaru i unosa artikala u kasu. Dodatna mogućnost je daljinsko ažuriranje baza artikala pomoću GPRS terminala Spark koji isporučujemo uz kasu.

Kategorija:

Geneko Mini je kompaktna mala fiskalna kasa pogodna za korišćenje u malom prostoru i ekstremnim uslovima kao što je prodaja u kioscima ili na otvorenom. U bazu podataka može se programirati do 2.500 artikala i 100 odeljenja. Termalni štampač štampa kvalitetno, brzo i gotovo nečujno i ima mogućnost podešavanja kontrasta štampe. Pored fiskalnih izveštaja može se štampati veliki broj izveštaja za praćenje prodaje. Dva LCD displeja imaju 10 numeričkih polja. Tastatura raspolaže sa 30 tastera uključujući 5 brzih tastera. Serijski priključak služi za priključivanje GPRS terminala, bar kod čitača ili za komunikaciju sa računarom. Ugrađena dopunjiva baterija omogućavaju rad na lokacijama bez mrežnog napajanja. Kasa poseduje Power Save funkciju. Jednostavna je za instalaciju i rukovanje.

Karakteristike kase
• do 2500 artikala, 100 odeljenja
• 8 operatera
• 3 načina plaćanja (gotovina, ček i kreditna kartica)
• unos i uzimanje novca iz kase
• storniranje poslednje stavke
• storniranje artikala
• prodaja preko bar kod skenera
• obrada podataka na računaru i unos artikala u kasu
• nastavak izvršavanja prekinute operacije zbog prekida napajanja

Tipovi izveštaja
• dnevni izveštaj
• presek stanja
• periodični izveštaj iz fiskalne memorije
• po artiklima
• po odeljenjima
• po poreskim stopama
• po operaterima
• po satima

Fiskalne kase, Prateća oprema

Prodaja Fiskalnih uredjaja i ostale prateće opreme na odloženo plaćanje do tri mesečne rate ili zamenom na akciji „staro za novo“. Nudimo širok izbor novih fiskalnih kasa i fiskalnih printera, fioka za novac, termo papira i kompletne opreme za trgovinske radnje, male i velike super-markete, komisione, brze hrane…

Fiskalnu kasu možete kupiti i pouzećem. Ne morate dolaziti u Kruševac. Dovoljno je da nam na mail pošaljete sledeća dokumenta:

  • Rešenje iz „Agencije za privredne registre“ – kopija
  • Potvrda o izvršenoj registraciji (PIB) – kopija
  • Potvrda o izvršenom evidentiranju za PDV (ako je korisnik u sistemu PDV-a) – kopija
  • Kopija važeće lične karte ovlašćenog lica (ako je lična karta sa čipom obavezno je isčitati)
  • Kontakt telefon

Nakon dobijanja potrebnih dokumenata, naša služba će pripremiti sva potrebna dokumenta i predračun i poslati Vam nazad na vaš mail, a vaše je da ih odštampate u dva ista primerka, potpišete i overite i pošaljete ugovore nazad poštom.

Proces fiskalizacije (ako su sva dokumenta uredu i overena) traje od dva do tri dana, zavisi od poreske uprave. Kada se kasa fiskalizuje, dobiće te je na adresu koju ste naznačili.