Fiskalni Štampač Galeb FP550

Dvostanični termalni printer sa 65023 artikla .Automatski sekač papira.

Kategorija:

Dvostanični termalni printer sa 65023 artikla .Automatski sekač papira.

End of life model – zamenski fiskalni uredjaj  Galeb GP550

65,023 artikala je moguce programirati u printer
Istovremeno štampanje računa i kontrolne trake
Automatsko sečenje računa
250 stavki na pojedinačnom računu
Štampanje grafičkog logotipa u zaglavlju svakog računa
Štampanje fiskalnih izveštaja: fiskalni računi, dnevni fiskalni izveštaj, presek stanja, periodični izveštaj
Štampanje ostalih izveštaja: Promet po operaterima, grupama artikala, vremenu prodaje artikala itd.

STANDARDNA OPREMA :
Klijentski displej
Kabl za povezivanje fiskalnog printera sa PC-jem
OPCIJE:
Preklopnik za istovremenu upotrebu klijentskog displeja i fioke za novac
MOGUĆNOSTI POVEZIVANJA:
Čitač kartica (koristi se interfejs PC-ja)
CCD ili laserski bar-kod čitač (koristi se interfejse PC-ja)
Elektronska vaga (koristi se interfejse PC-ja)
PC računar

Metod štampe – Termalna tačkasta štampa
Širina štampe – 54 mm, 32 znaka po liniji
Brzina štampe – 12.5 linija u sekundi
Grafički logo – 12 x 54 mm
Interfejs – serijski RS232
Kontrola otvaranja sefa za novac
Papir – termalna papirna rolna 58 mm širine
Napajanje – AC 230 V +/- 10%, 50/60 Hz adapter
Potrošnja – 50 W
Masa – 2,3 kg
Dimenzije – 128 x 359.5 x 162.5 mm
Radna temperatura:
5oC do + 50oC
Skladišna temperatura:
10oC do + 60oC
Pouzdanost: mehanizam za štampu
5 milliona linija
glava printera – 30 km papira
automatski sekač papira – 300 000 sečenja

Fiskalne kase, Prateća oprema

Prodaja Fiskalnih uredjaja i ostale prateće opreme na odloženo plaćanje do tri mesečne rate ili zamenom na akciji „staro za novo“. Nudimo širok izbor novih fiskalnih kasa i fiskalnih printera, fioka za novac, termo papira i kompletne opreme za trgovinske radnje, male i velike super-markete, komisione, brze hrane…

Fiskalnu kasu možete kupiti i pouzećem. Ne morate dolaziti u Kruševac. Dovoljno je da nam na mail pošaljete sledeća dokumenta:

  • Rešenje iz „Agencije za privredne registre“ – kopija
  • Potvrda o izvršenoj registraciji (PIB) – kopija
  • Potvrda o izvršenom evidentiranju za PDV (ako je korisnik u sistemu PDV-a) – kopija
  • Kopija važeće lične karte ovlašćenog lica (ako je lična karta sa čipom obavezno je isčitati)
  • Kontakt telefon

Nakon dobijanja potrebnih dokumenata, naša služba će pripremiti sva potrebna dokumenta i predračun i poslati Vam nazad na vaš mail, a vaše je da ih odštampate u dva ista primerka, potpišete i overite i pošaljete ugovore nazad poštom.

Proces fiskalizacije (ako su sva dokumenta uredu i overena) traje od dva do tri dana, zavisi od poreske uprave. Kada se kasa fiskalizuje, dobiće te je na adresu koju ste naznačili.